29 Şub 2012

ARI HIRSIZLIĞI

Arıcı Dostlarım ,
Aslında nasıl başlasam ,karar vermekte zorlanıyorum.Öyle de olsa bir uyarı borcu olduğunu düşünüyorum.
1 ile 3 şubat tarihleri arasında olduğunu tahmin ediyorum.Arılığımdan 8 koloni arım çalınmış. Güvelik,asayiş birimlerini haberdar ettik.henüz bir sonuç yok.Bu gün aldığım bir duyuma göre yakınlarımda bir arılıktan 4 koloni arı daha çalınmış.Anlaşılan bizim hırsız işinin erbabı. Karda yürüyor,izini belli etmiyor.
Ne diyelim çekirge hesabı yakalanır umarım
  Sizlerden beklentim.dikkatli olmanız,bilgi edinirseniz haberdar etmenizdir.Kovan numaraları ve plakalar saklanabilir .ancak kovanlarım standat dışı.8çerçevelik.Boya propolis ispirtoda eritilmiş kahve rengi.
   Yeni sezona sağlık ve mutlulukla başlamanız dileklerimle .
    Selam saygılar.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Hilmi bey geçmiş olsun,haberinizi okuyunca çok üzüldüm.
İnşallah en kısa zamanda hırsızlar yakalanırlar ve hak ettikleri cezayı
çekerler.

Selamlar,Saygılar.

Turkish beekeeper dedi ki...

sevgili hocam,öncelikle geçmiş olsun.maalesef herşeyin olduğu gibi arının da düşmanı çok.bende kocaelinde arıcılık yapmaktayım fakat dikmen serbestliyim.hemşeriyiz yani.kovanlarınızın 8 li olması dikkatimi çekti.bu konuda neden 8 li kovan kullandığınızı,faydaları ve zararları konusunda aydınlatırmısınız?amerikada ve ingilterede bu kovanlar kullanılıyor,ama memlketimizde pek kullanılmıyor.sadece akdeniz bölgesinde 9 lu kullandıklarını duydum onuda araştırıyorum.

Arıcı 07 dedi ki...

Hocam geçmiş olsun.İnşallah allahın izniyle bulunur...