19 Eki 2008

Başarabilirsem

  1. Arıcı Dostlarım hepinize en iyi dileklerimle selam saygı ve sevgilerimle başlamak istiyorum. Başarabilmek başlığı ile söze girdim.Zor olan nedir diye soracaksınız. Arıclık değil kesinlikle. Bilgisayar kullanım konusundaki sıkıntıları aşmaya çalışıyorum. Yazın kızım yanımda kaldı .Az da olsa bir şeyler öğrendim sanıyordum .Tatil bitti İş başa kaldı.Zorluklar bir bir ortaya çıktı .Bu kadarcık yazıyı ortaya koymak bu yaşta bana ne ter döktürdü anlatabilirsem. Yaşayanlar anlamıştır Görür gibiyim.Klavye fonksiyonlarına uyum,başlık ,pragraf,noktlama,büyük-küçük harf,FveQ klavye ayrılığı. Eh bularla kalsa kayıt yayılnma,düzenleme. Özür dilerim başlarken başınızı şişirmek istmezdim Kısacası şunu anlatmak istiyorm. Bloğum Nisandan bu yana faal. Dediniz ya. bu adam nerede? Resim dışında bir şey yayınlamadı Birazcık anlaşıldık sanırım. Bu acemilik atlatılana kadar olmuş ve olabilecek hatalarımdan dolayı affınıza sığımırım Bir ısınalım bakalım.Faydalı olabilmek dileği ile hoşca kalın.

3 yorum:

TUNCAY HADİSE dedi ki...

SAYIN BAŞ,
SİZ ÖĞRENCİLERİNİZE EMEKLİ OLUNCAYA KADAR NASIL BAŞARILI OLACAKLARINI ÖĞRETTİNİZ.KENDİNİZE DE BİR MİKTAR SAKLAMIŞSINIZDIR.
BEN ACİZANE ÇOK BAŞARILI OLACAĞINIZA İNANIYORUM.
HAYIRLI UĞURLU OLSUN.
TUNCAY HADİSE / KAYSERİ

Unknown dedi ki...

Sayın TUNCAY,
Size teşekkür borcum var taa23 ekim tarihinde benionurlandıdınız.Cesaretimi artırdınız. Görüyosunuz bigisayar becerilerimin yetersizliği hala bana engel. İlerleme olsa da. Ben geç de olsa ilgierinize teşekkür ediyor dostlukların devamını diliyorum.

Mustafa Yılmaz dedi ki...

arı cinsi nedir bilgi veriseniz sevinirim işlerinde başarılar